Na etapie przedprodukcji, konieczny jest wywiad z usługodawcą. Z naszej strony dysponujemy również pracą nad scenariuszem. Może być to film reklamowy oparty na gotowym już scenariuszu lub my jako Skynetic zrobimy go sami na podstawie Twój brief oraz uwagi. Realizując film promocyjny, na pierwszym miejscu stawiamy na jakość oraz na to, aby film w całości wykorzystał swój potencjał. Informacje w nim zawarte muszą w równym stopniu trafić do widza, informacji nie może być za dużo, a sam film reklamowy do pierwszych sekund ma widza zaciekawić tak, aby obejrzał produkcję w całości.
To, ile czasu trwa reklama, zależy od wybranego rodzaju spot reklamowego oraz miejsca, w którym ma być wyświetlona. Jeśli reklama nie będzie emitowana w telewizji, to zazwyczaj czas trwania reklamy nie będzie ograniczony. Obecnie można znaleźć na platformie YouTube filmy promocyjne, które trwają nawet 30 minut. Osobiście jednak odradzamy tak długie filmy. Im reklama jest dłuższa, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik będzie chciał ją jak najszybciej pominąć, niezależnie od tego, jak bardzo pierwsze sekundy go zainteresowały. Jeśli reklama zostanie wyświetlona na YouTube podczas słuchania podcastu, użytkownik na pewno ją wyłączy. Dlatego warto postawić na krótsze, dynamiczne reklamy.
Społeczne media są korzystne dla przedsiębiorców, ponieważ filmy, które tam trafiają, mogą szybko rozprzestrzenić się w sposób wirusowy. Komentarze, udostępnienia, reakcje i polubienia zwiększają zasięg filmów i przyczyniają się do zwiększenia popularności. Dlatego krótkie filmy reklamowe, które pojawiają się na TikToku, filmiki na Instagramie lub fanpage na Facebooku mają duże szanse na zdobycie popularności, ponieważ jeśli są polecane przez ludzi, to warto je mieć.
Budujesz tym pozytywny wizerunek oraz renomę swojej marce.Koszty związane z produkcją filmu promocyjnego są trudne do określenia przed uzyskaniem koncepcji i szczegółowego scenariusza. Możemy jedynie podać widełki cenowe na podstawie podanych przez Ciebie informacji podczas kontaktu telefonicznego lub mailowego. Jednak jeśli podasz nam pełną koncepcję filmu oraz udzielisz odpowiedzi na nasze pytania, będziemy w stanie przedstawić Ci dokładną ofertę cenową. Ceny filmów promocyjnych wahają się od 2000 złotych do kilkudziesięciu tysięcy złotych przy wysokobudżetowych produkcjach.
Jeśli planujesz przyszłe działania marketingowe, warto rozważyć potrzebę wykonania więcej niż jednego filmu reklamowego. Być może potrzebujesz serii filmów szkoleniowych, instruktażowych, kilku rolki na Instagrama lub materiału B-roll na stronę internetową. W dzisiejszych czasach, działając w internecie i social mediach, obraz jest kluczowym narzędziem, dlatego warto mieć przygotowany duży kontent, który będzie zachęcał do interakcji z Twoją społecznością i przyciągał uwagę widzów.
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą agencją filmową Skynetic, będziemy w stanie zaoferować Ci niższą cenę za wykonanie większej ilości filmów. Oznacza to, że za dodatkowy dzień zdjęciowy, będziesz mógł otrzymać więcej materiałów do wykorzystania w swojej kampanii. Im więcej filmów zdecydujesz się z nami zrealizować, tym cena za takie rozwiązanie będzie bardziej konkurencyjna, niż w przypadku wyceny każdej produkcji osobno.
Filmy reklamoweNasi klienci